Vez za utrditev in statično ojačitev lesenih stropov.
Connettore Legno je vez za utrditev in statično ojačitev lesenih stropov.
Ta rešitev zagotavlja učinkovit sistem spoja zahvaljujoč trdni vezi prizmaste oblike in posebnemu lesnemu vijaku, ki sta načrtovana tako, da zagotavljata dober oprijem stropa in blaženje strižnih sil. Oblika prizme zagotavlja betonu večjo oprijemno površino v primerjavi s tradicionalno vezjo (industrijski izdelki z zatiči, vijaki ali palicami z izboljšanim oprijemom), s tem pa boljše mehanske lastnosti ojačitvenega sistema. Poseben vijak, ki je vstavljen v gred pod kotom 45°, izkorišča smer največjega upora lesnih vlaken (vzdolžna smer), kar poveča togost sistema in tako preprečuje negativne pojave plastičnega členka (nepopoln oprijem vijaka z lesom), ki so značilni za sisteme, izvedene s preprostimi vijaki. V primerjavi z drugimi mehanskimi spojnimi sistemi ima še eno prednost: zagotavlja visoko togost, tako ko je pritrjen v neposrednem stiku z lesenim tramom kot tudi nad deščenim podom (zato ne zahteva vrtanja v deščeni pod).
Zaradi novega kratkega vijaka je sistem še bolj vsestransko uporaben in je idealen za strope tako z enojno kot z dvojno podkonstrukcijo. Pri lesenih stropih z dvojno podkonstrukcijo je mogoče vez pritrditi tako na glavno gredo, pri čemer sta standardni vijak in vez nameščena v vertikalni smeri, kot na prečne grede s kratkimi ali standardnimi vijaki, odvisno od višine gredi in morebitnega deščenega poda/obložnih ploščic/plošč.
Sedaj je na voljo v treh različicah:
- vez Connettore Legno PLUS z vijakom L180 mm in večjim presekom (12 mm), ki je idealna za visoke strope (višina ≥ 4,5-5 m), za pritrditev na glavno gredo pri stropih z dvojno podkonstrukcijo ali tam, kjer je potrebna utrditev zvejo mehansko trdnostjo:
- vez Connettore Legno z vijakom L160 mm, ki je idealna za strope standardnih mer (višina < 4,5-5 m);
- vez Connettore Legno z vijakom L130 mm, ki je idealna za pritrditev vezi neposredno na prečne grede in na deščeni pod/obložne ploščice/plošče, če pritrditev na glavno gredo ni mogoča, zaradi česar je sistem še bolj vsestransko uporaben.